Powered by Blogger.

2016 Style: Bröllopsklänningar, Balklänningar Och Festklänningar






Med varje nytt år kommer nya idéer, inspiration för förändringar och att se fram emot vad som är nytt och unik. För dem som har redan har planerade evenemang under 2016, såsom förlovningar, bröllop, examen, etc.. är det att rekommendera att göra pintrest anslagstavla eller en lista med bokmärken och kollektioner från detta års trend idéer och alternativ att välja från längre fram. Här kommer några personliga enkla tips som jag använder:

När det kommer till bröllopsklänningar gillar jag att gå efter vad som är nytt och klassiskt på samma gång, det kan låta som en komplex kombination men faktum är att det betyder att man tar tillbaka det som var modernt för några årtionden sedan. I det här fallet refererar jag till vintage stil. Jag älskar vintage bröllopsklänningar, speciell dem med 20tals stil. De är fantastiska och unika jämfört med de vi är vana vid de senaste åren.

När man ska vara bröllopsgäst är det bra att hålla det enkelt chic. Att välja mjuka färger baserat efter säsong är också ett bra tips att komma ihåg. Vissa tycker om att välja färger baserat på vilken modetrend som är inne just nu eller vad som passar dem personligen. Detta är också en bra idé att använda sig av när man väljer balklänningar.

För andra festligheter och formella fester i allmänhet, är den glamorösa stilen som aldrig går ur stil. Glitter, fluffigt och ljus färgade festklänningar som ger lyxiga looken är det bästa valet. Jag hoppas att du har gillat dessa enkla tips för ”bröllopsklänningar”, ”balklänningar” och ”festklänningar” och jag önskar er ett underbart nytt år full av festligheter, glädje och lycka.


Collection är från Aisle Style
Bra priser, kvalitet och stil!


post signature

No comments

Search This Blog

Want to support the blog?